Selasa, 10 Mac 2009

SMS

Saya mendapat SMS berikut (dari nombor yang tidak saya kenali):
.
"I may seldom tell U how special U R 2 me. I may not be able 2 reach U coz we're both busy but inspite of all U will always be someone I care.. Tc miz U. =)"
.
Saya teringat satu peristiwa di mana salah seorang rakan sekerja saya tersalah SMS kepada saya (sepatutnya SMS tersebut ditujukan kepada suaminya tetapi tersalah hantar), bila saya menelefon kembali dia menjelaskan perkara sebenarnya.
.
Dalam kes ini saya membuat keputusan untuk tidak memanggil pengirim SMS tersebut kerana saya tidak mengenali penghantarnya. Saya menganggap ianya suatu kesilapan. Wardah ingin membalas SMS tersebut tetapi saya menghalangnya dari berbuat demikian. Seandainya SMS ini berlarutan baru saya akan mengambil tindakan seterusnya.
.
Macam-macam........

Tiada ulasan: